Friday, December 30, 2011

SALAD SAYUR CAMPURAN

undefined

BAHAN-BAHANNYA:-
1 batang timun
1 biji tomato
1 biji cili bengala(capsium)
5 kelopak daun salad
2 kelopak kobis ungu
1 ulas bawang putih
1 sudu besar minyak zaitun
1/2 sudu kecil serbuk lada hitam

CARA MEMBUATNYA:-
Cuci, tos dan potong/hiris semua sayuran, gaulkan bersama parutan bawang putih, minyak zaitun, jus lemon, garam dan serbuk lada hitam dan gaul rata. Hidang bersama mayonis/thousand island dressing.

p/s: resepi ni saya ambik kat blog http://resipicitarasawan.blogspot.com/ terima kasih la sbb sudi berkongsi resepi ni, salad ni memang sedap cuma saya x berapa gemarkan capsium jadi saya buat x bubuh capcium tapi rasanya tetap enak harap anda pun dapat merasakan keenakannya bersama saya, jom sama2 saya berdiet dengan salad ini..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Resources